Ny siffra

Publicerat 2012-09-16 08:11:00 | i kategori Viktminskning,

Det kändes som att det skulle gå bra när jag ställde mig på vågen igår. Och jodå, lägsta siffran hittills! Jag var äntligen under 75-strecket som jag jagat i flera månader men aldrig kommit under. 74,8 visade den. Annat var det idag... upp ETT KOMMA TVÅ KILO!! Ja, jag åt ju en brakmiddag igår, men ändå.... ni ser vad jag hoppar upp och ner hela tiden.... :-( 
 
(Brakmiddagen berättar jag om i ett senare inlägg)
 
Postat av: Evelina

HEJA! :D
Äh, det kommer du gå ner igen! Äter man en brakmiddag så har man ju mycket vikt i magen som ska ut :)

Svar: Haha! Jag vet... men det har fortfarande inte hjälpt fast maten åkt ut igen... ;-) Men det är ju bara att köra vidare!
Angelica

2012-09-17 @ 10:15:09
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: