Sugen på nåt gott...

Publicerat 2012-09-05 18:31:17 | i kategori Godsaker,

Det har varit en hungrig dag idag fast jag ätit både frukost och lunch på jobbet. Och trots att jag åt en bra middag var jag ändå inte nöjd, utan sådär sugen som man kan vara ibland... Öppnade kylen och där hittade jag hasselnötssmör. Gott som det är, men jag ville ha nåt ännu godare, så jag tog och blandade ihop en god röra av lite smått och gott. Åt upp nästan allt på en gång, men har lyckats spara lite grann så ska maken få smaka när han kommer hem. Måste fundera på vad jag kan göra med den röran, något bak ska jag väl kunna hitta på! :-)
Postat av: maken

Tack för omtanken!

Svar: Varsågod! Även om jag nästan ätit upp allt... :-)
Angelica

2012-09-05 @ 18:41:45
Postat av: Mia

Ursäkta, men det där såg inte det minsta gott ut! :p

Svar: Det var det inte heller :-pNärå, men det var inte så gott när det stått i kylen, ska vara varmt. Tänkte kanske ha det som fyllning i muffins? Ska försöka hitta på nåt! :-)
Angelica

2012-09-05 @ 19:14:37
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: