Träningsdagbok v 36

Publicerat 2012-09-09 20:57:57 | i kategori Träningsdagbok,

 Hmm, det här börjar nästan bli pinsamt, det blir mindre träning för varje vecka...
 
Men det har varit svårt den här veckan. Efter skivstången hade jag MYCKET träningsvärk i benen och gick väldigt stelt i två dagar efter. Och sen på torsdagen började kalasen. Kalas + ridning torsdag kväll, kalas fredag kväll, barnkalas lördag, dansskola och kalas söndag. Och däremellan har vi jobbat, städat, bakat. Nåt mer har vi faktiskt inte hunnit med. MEN, jag har iaf kört magövningar hemma, tillsammans med maken.
 
Måndag: skivstång/intervall 75 min Friskis och svettis. Daily Ab - magövningar
 
Tisdag:
 
Onsdag: Daily Ab
 
Torsdag: Daily Ab
 
Fredag: Daily Ab
 
Lördag:
 
Söndag: Daily Ab
Postat av: Anonym

Baka mindre, träna mer? ;)

Svar: Haha jag vet!! Men det är ju inte varje vecka som det är 7-årskalas.... :-)
Angelica

2012-09-09 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: