Under isen...

Publicerat 2012-09-29 15:26:00 | i kategori Personliga tankar, Vardag & familj,

Jag har känt mig helt ur form! Skitjobbigt... Ända sen i helgen faktiskt. Beror till stor del på tidsbrist och sömnbrist. Tränade förra tisdagen och sen har jag inte haft tid.
 
Efter festen på fredagen ägnade jag de lediga stunderna åt att läsa boken jag skulle ha läst innan utbildningen jag åkte på i tisdags. Fullspäckat schema på kursen, mycket god, mat, tre glas vin och ingen sömn... Kom hem på onsdagen, maken bortrest så jag hade fullt sjå med barnen den kvällen. (äldsta hade kör, jag handlade mat osv).
 
Och torsdag morgon, när jag var ensam med barnen, började vi bråka och jag kände mig hemsk efteråt. Men då flexade jag ut tidigt och hämtade barnen och så hade vi soffmys med Barbiefilm och det kändes underbart! (plus att de fick lite presenter....;-)) Sen var det ridskola på kvällen.
 
Men igår bestämde jag mig för att det får vara nog och skötte maten. Och tränade! Fast det gick jättedåligt... Men jag åkte iaf dit! Det är huvudsaken... *klapp på axeln*
 
 
Postat av: Christina

I tisdags bråkade jag på Rasmus.. Han slängde min telefon i golvet vilket fick mig att explodera. (den höll iaf) När jag skulle lämna på dagis va han fortfarande sur o blev därför ledsen då jag gick... Kände mig som världens sämsta mamma. Han är ju bara ett barn. Köpte oxå lite presenter för o döva dåliga samvetet. Han har varit lite trotsig på sistone..men ikväll va ha sååå go o snäll.

Svar: Det är inte alltid lätt med tålamodet... Men sen dess har vi haft mysigt med många kramar och gos! :-)
Angelica

2012-09-29 @ 20:22:22
Postat av: Sonja

Ibland är man låg och det är helt okej! Träning kan ibland vara en riktigt härlig frizon, bara att komma iväg och göra någonting konstruktivt med sin kropp!
Ha en riktigt härlig söndag och hoppas du får ne riktigt fin dag idag!
/ Sonja

Svar: Ibland är träning rätt, och ibland är det rätta att stanna hemma och ta det lugnt ockå :-)Tack detsamma Sonja!
Angelica

2012-09-30 @ 09:30:27
URL: http://www.motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: