Dagens morgonträning

Publicerat 2013-04-17 20:13:10 | i kategori Träning,

Jag tog mig faktiskt ut i morse också! Samma runda här hemma. Den här gången gick det både lättare och tyngre än igår. Jag joggade mer än igår. Och det gick mer av sig själv. Men jag var lite tung i benen och den andra backen gick det väldigt sakta i. Det resulterade i en sämre tid än igår. Men jag är nöjd ändå! Både för att jag tog mig ut och för att jag lyckades jogga mer och gå mindre än igår! :-)
Postat av: Sandra - Fru Bogren

Vad skönt att springa på morgonen! Jag tycker det kan lyfta humöret hela dagen! Helt rätt, strunta i tiden i början, det är den goa känslan i kropp och knopp som är det viktiga :-)

2013-04-17 @ 21:05:01
URL: http://frubogren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: