En jobbig dag till ända

Publicerat 2013-04-14 20:36:00 | i kategori Personliga tankar,

Usch, det här har varit en jobbig dag. Igen. Jag känner mig rätt slut mentalt. Men nu har jag bestämt mig. När den här kartan p-piller tar slut struntar jag i det. Så får jag se om jag känner mig bättre eller om det är annat som ligger bakom. Men är det dom så är det ju en lätt utväg att ta till. Är det inte det blir det jobbigare, men det vill jag inte tänka på nu. En sak i taget. 
 
Jag har precis ätit upp den Low Carb-choklad jag hade hemma, och nu äter jag Alvesta glass, Himmelsk Röra, sötad med Stevia. Idag tillåter jag mig det. Imorgon är en ny dag!!
 
♥Kram till alla fina människor där ute♥
 
Som tur är slipper jag äta upp hela paketet, min man tog hand om halva... ;-)
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Bra idé att test om det gör någon skillnad *hoppas* ! Bra avslut på dagen med lite glass tycker jag!!

Svar: Mycket sällan jag äter den, men hade ett paket i frysen så idag tyckte jag att det var dags ;-)
Angelica

2013-04-14 @ 20:57:29
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Mesen

Jag slutade med p-piller för drygt ett år sen.. Det var nog det bästa beslut jag tagit. Nu börjar min kropp bli "normal" och känslor och tankar kanske inte är så jämna, men äkta och det känns så mycket bättre! Hoppas du också mår bättre av att sluta! Lycka till!

Svar: Tack för att du delar med mig. Hoppas jag blir mer normal jag också :-)
Angelica

2013-04-16 @ 08:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: