Handlat på ICA

Publicerat 2013-04-19 15:54:27 | i kategori Blandat, Mat,

For iväg på närmaste ICA för att handla på mig lite. Det började sina i kylskåpet. Mina barn var hos grannen så jag hade lyxen att få handla själv också. :-)
 
Det blev massor av grönsaker, färska och frysta. Rotfrukter, bär och frukt. Kött, fisk och ägg. Bubbelvatten och cashewnötssmör. Och ett paket smör, den enda mejeriprodukten. Betänk då också att vi är en familj på fyra personer, varav två barn. Men de är ganska vana att äta protein och grönsaker till middagen. Och så fanns det lite mjölk, fil, yoghurt, pålägg och hårdbröd kvar hemma. :-)
 
 
Jo, och så blev det en sak till mig själv också. Jag köpte en rosa orkidé. Kände för en färgklick. :-) Enda sättet att få blommor är ju att köpa dom själv! ;-)
 
Postat av: Catharina

Jag gillar dina inlägg där du lägger upp bilder på vad du handlar! Jättefin orkidè :)

Ha en fin helg :)
Kram C <3

Ps. Jag har börjat blogga igen! Ds.

Svar: Bra att du sa till, roligt att du är tillbaka! :-)
Angelica

2013-04-19 @ 17:50:00
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: