Har startat ny blogg, hos Angelica

Publicerat 2013-04-27 07:57:00 | i kategori Blandat,

Jag har faktiskt tagit och startat en ny blogg. En som kommer att handla lite mer om mig, och mina intressen utanför maten. Jag kände att jag ville ha det så. Jag har varit rätt personlig i den här bloggen, men alla tog det inte på rätt sätt, och då har jag känt mig nertryckt av några av de kommentarer som kom. Så hädanefter kommer det nog inte bli så mycket vardagsliv här, utan det blir mer en blogg om LCHF/lågkolhydratkost/paleo, hälsa. Den kommer antagligen inte uppdateras lika ofta som förut heller, då bloggen inte ska ta all min övriga tid. Hoppas ni stannar kvar ändå!
 
Men min andra blogg är också öppen för vem som helst att följa. Den heter Hos Angelica, och ni hittar den HÄR
Postat av: Lana

Spännande! Ska absolut kika in! :)
Kram kram
//Lana

Svar: Det vore roligt! Kram
Angelica

2013-04-27 @ 09:58:28
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: