Matdagbok 5 april

Publicerat 2013-04-05 21:47:12 | i kategori Matdagbok,

Det var länge sen jag gav er en matdagbok. Min mat har ju inte varit den allra mest perfekta de sista veckorna och så har jag inte orkat. Men nu innan jag går och lägger mig kan jag ändå skriva upp vad jag ätit idag. Sen ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och jobba i morgon.
 
Frukost 8.45: två kokta ägg med majonnäs
Lunch 11.30: fyra matmuffins, broccoli, gurka tomat
Fika 13.30: te med kokosfett
middag 17.30: kycklingsallad med aioli
kvällsis ca 21: mandelsmör
 
Jag hade inte förberett någon matlåda till lunchen idag, men hittade igen matmuffins i frysen imorse som blev en bra lunchlåda. Och eftermiddagsfikat klarade jag bra, trots att de flesta runt om mig åt kladdkaka...
 
Lunchmaten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: