Morgongymmat

Publicerat 2013-04-04 08:44:25 | i kategori Träning,

Idag lyckades jag ta mig iväg till gymmet på morgonen. Det underlättades av att jag hade förberett packningen. Och igår när jag gick och lade mig, ganska tidigt också, så kände jag mig jättetaggad att träna. Jag ska inte påstå att jag kände mig lika taggad när jag sov skönt på morgonen... Men jag gjorde det i alla fall. Jag körde mer än vanligt, och körde typ 1,5 pass av de jag brukar göra. Jag körde både biceps, triceps, rygg och mage. Nu har jag ben och bröst kvar. Först tänkte jag att de kan jag göra hemma ikväll, men nu känner jag mig lite trött i kroppen så får se hur det blir med den saken... ;-) Nu hoppas jag träningsglädjen kommer tillbaka!
 
 
 
Postat av: Sara Forsberg

Vilka härliga färger på dina träningskläder! Välkommen våren! :)

Svar: Man måste ju lätta upp stämningen lite :-)
Angelica

2013-04-05 @ 09:14:29
URL: http://www.saraforsberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: