Stolt över mig själv

Publicerat 2013-04-16 20:10:30 | i kategori Träning,

Jag var så stolt över mig själv i morse!! Tänk att man kan få känna det ibland också va? :-)
 
Jag hade ställt klockan på kvart i sex, för att jag tänkte ut och jogga. Men när klockan ringde var jag så trött så jag bara stängde av den och fortsatte sova. Sen klev jag upp där nån gång strax efter sex som vanligt. Tänkte skita i joggingen. Men när jag satt på toaletten och såg kläderna ligga där inne i badrummet bestämde jag mig för att prova i alla fall. Och det gick bra idag!
 
Jag tog en bit i taget. Jag lyckades jogga hela 4 kilometersrundan utom den värsta backen. Jag tog några meter i taget och siktade in mig på en gren, eller en sten, eller ett gupp, eller en stolpe hela tiden. Förut har jag mest haft längre sträckor och så har jag inte orkat utan börjat gå i stället. Men bara några meter klarade jag av hela tiden så till slut var jag hemma igen!
 
Fatta vad nöjd jag var!! :-)
Postat av: Marie

Yes yes yes! Starkt jobbat! Envishet o jävlar anamma kommer man långt med!

Svar: Tänkte på dig när jag var ute :-)
Angelica

2013-04-16 @ 22:12:47
Postat av: Catharina

Vad duktig du är! Klart du ska vara nöjd och stolt :)
Bra också att du tar slingan du springer en bit i taget!

Kram C <3<3<3

2013-04-16 @ 23:34:32
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Frida

BRA jobbat!!

Svar: Tack!! :-)
Angelica

2013-04-18 @ 13:35:40
URL: http://lugnochlycklig.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: