Tungt ibland

Publicerat 2013-04-14 10:35:00 | i kategori Personliga tankar,

Solen skiner, det är ett superhärligt väder. Men jag njuter inte. Varför känns livet så tufft ibland? Idag vill jag bara dra ner rullgardinerna och dra täcket över huvudet. Men det går inte. Som vuxen människa med hus och familj är det inte tillåtet. Nej, the show must go on. Även om jag gråter inombords.
Postat av: Anonym

Jag blir ledsen när du är ledsen. Du som är så snäll, go o fin människa. Du förtjänar att vara lycklig! Jag har såklart också svackor o det måste man väl ha ibland för att uppskatta det bra. Men hoppas du hittar "roten" till att du inte är glad så du kan göra nån förändring! STOR KRAM till dig ♥

Svar: Tack! Jag börjar med förändringen jag skrev om i nästa inlägg så går jag vidare därifrån. jobbigt med svackor... Kram <3
Angelica

2013-04-14 @ 14:17:35
Postat av: Catharina

Men vännen! Jag förstår hur du känner, jag är också i en svacka...
Släpp alla måsten, umgås med din familj och mys!

Största KRAAAAAMEN får du från mig <3<3<3
C

Svar: Snälla, gulliga Catharina... hoppas din svacka tar slut snart och jag får höra mer av dig. Jag saknar dina underfundiga inlägg mycket! :-) Stor kram! <3
Angelica

2013-04-14 @ 15:34:16
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Lana

Sänder till dig massvis med kramar! Vet hur det känns! Gråt ut! Det kan hjälpa!
<3 <3 <3
//Lana

Svar: Tack Lana! Jag har gråtit en hel del och nu är jag trött. Men det känns bättre nu! <3
Angelica

2013-04-14 @ 18:48:20
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Fröken Nilsson

men åh, lider med dej!
dagar som denna kommer ibland o ibland måste det nog få va så....ta hand om dej <3

Svar: Ja, de kommer och går. Skönt när de går... ;-) Ta hand om dig också! Kram <3
Angelica

2013-04-14 @ 19:08:16
URL: http://frokennilssonskok.com
Postat av: Evelina

Du kanske måste prioritera om lite just nu? Vad vet jag inte eftersom att jag inte riktigt vet hur ditt liv ser ut, men se till att hitta tid till dig själv, att slappna av, att inte måsta vara "på gång" hela tiden. Släpp några bollar som är i luften och andas istället. Det kommer en tid längre fram då du orkar ta upp någon boll igen. DU är viktigast i DITT liv! <3

Svar: Tack Evelina. Tror också det ibland, men vilka bollar? Även sånt som jag tycker är jätteroligt tar mycket kraft också, så det är svårt att släppa. Men måste fundera. :-) <3
Angelica

2013-04-14 @ 22:47:48
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: