Var för mätt till lunchen

Publicerat 2013-04-19 16:03:43 | i kategori Blandat, Mat,

...så det var omöjligt att äta upp allt. Men barnen skulle äta så jag åt samtidigt, fast jag inte var hungrig. Klockan hade ändå passerat 12. 
 
Men jag har däremot varit hungrig nu på eftermiddagen. Så jag gjorde i ordning ett mellanmål, men insåg att klockan var halv fyra och ganska nära middagen. Så jag bestämde mig för att spara det till ikväll. Jag tycker ju om att äta lite grann på kvällen. Har inte sett att mellanmålet måste ätas på dagen. Men jag vet inte. Nu har hungern gått över, så det var nog rätt beslut i vilket fall.
 
Nu börjar det i alla fall bli dags att börja med middagen. Har inte riktigt bestämt vad det blir för tillbehör än, men lövbiff ska det bli i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: