Vinnaren utsedd, tävling Lavli

Publicerat 2013-04-07 13:50:19 | i kategori Blandat,

Nu har jag och lillgumman haft en dragning och den lyckliga vinnaren är Frida Dohlnér som vunnit ett valfritt grafiskt tryck från Lavli. Stort grattis till vinsten!!
 
Maila mig på [email protected] dina adressuppgifter och det tryck du vill ha. Såg att du önskade dig Sol, vind och vatten förut, gäller det fortfarande? :-) 
 
Wohoo, vad roligt det är att få ha tävlingar och utse vinnare! Synd bara att inte alla kan få vinna! :-)
 
Om du vill gå in och titta på alla fina tryck som finns hos Lavli, så gå in och kika HÄR!
Postat av: Frida Dohlnér

Tjohoo!!!! Va kul att jag vann! Jag ska kolla en gång till på alla fina tryck innan jag bestämmer mig;) tack!!

Svar: Ja, gör det, så det blir det du helst vill ha! Grattis!! :-)
Angelica

2013-04-07 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: