Woopa! En tur efter middagen!

Publicerat 2013-04-11 21:49:58 | i kategori Träning,

Vet ni vad?! Jag tog mig ut i friska luften efter middagen!! Wow! Det är ljuset som gör det. Känns svårt att bara sitta innen är det är ljust ute. Eller svårt och svårt... det är väldigt lätt att sitta inne också, men det känns åtminstone mycket lättare att ta sig ut nu när ljuset kommit!! :-)
 
Eller hur?!  :-)
 
Vad gjorde jag då? Ja, jag bytte om, och klädde mig för promenad, men tänkte samtidigt att jag skulle försöka springa lite. Först gå, uppför stora, långa backen. Men när jag väl gick utanför dörren så började jag jogga på en gång i alla fall. Har jag tålamod? Neeej....
 
Hur gick det då? Tja, lika dåligt som förra veckan. Asdåligt faktiskt halva sträckan, där det är så mycket uppför, men när jag vände gick det lite bättre. Men tyvärr började jag känna av ena knät i långa nerförsbacken, så då fick jag börja gå i alla fall fast jag var taggad att fortsätta. Jag är lite rädd om knäna. Jag får ont i bland och då kan det bli helkört att helt springa.
 
Funderar faktiskt på att träna efter jobbet i morgon. Ska det bli av? Ska det bli ett jympapass? 
 
Spänningen är olidlig... Fortsättningen kommer i morgon!!
 
Godnatt med er nu och gå och lägg er!! Tänk på att kortisonnivån sjunker när du sover ordentligt. Och det är ju i sin tur bra för viktminskning! Sov mer och gå ner mer i vikt! ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: