Frukostfralla, ägg och te

Publicerat 2013-08-29 09:41:00 | i kategori Frukost, Mat,

Idag gjorde jag i ordning en ordentlig frukost!
 
Paleofralla (modell större) med bregott, rökt skinka och tomat. Två kokta ägg. Te med en sked kokosfett.
 
Jag var väldigt hungrig när jag väl fick äta middag igår, och jag åt inte tillräckligt för att bli riktig mätt och nöjd. Så det blev skåpätande efter det, vilket resulterade i ont i magen och svårt att sova. Och jag som för en gångs skull lade mig i god tid för att sova ordentligt. Så imorse tänkte jag att jag skulle äta ordentligt!
 
När jag packade ihop efteråt tänkte jag att, jaha, bara rester och disk kvar, dags att plocka undan kameran. Nu finns det inget mer att fota. Men så tittade jag en gång till, och även disk kan ju faktiskt också vara rätt fint, tycker ni inte? :-)
 
 
 
Postat av: Jenny SadG

åh det där såg jättegott ut! Själv kör jag 5:2 och idag är det fasta så min frukost var inte lika yppig ;-)

Svar: Haha! Nä, kan tänka mig det! :-)
Angelica

2013-08-29 @ 10:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: