Träningsdagbok v 33

Publicerat 2013-08-19 14:45:06 | i kategori Träningsdagbok,

Väldigt länge sen jag skrev i den här kategoring! Jag brukar ju inte träna så mycket nu för tiden. Hoppas komma igång bättre nu till hösten.
 
Igår satt jag och kände mig lite värdelös, slog ner på mig själv som inte tränar trots möjlighet. Men så tog jag fram RunKeeper och kollade vad jag hade gjort. Och då lugnade jag mig. Det var ju faktiskt inte tomt där! Inte så fasligt mycket, men absolut en början! Kanske jag skulle börja med dessa inlägg igen, för att peppa mig själv??
 
mån: -
tis: jogging 3,7 km
ons: cykel till jobbet - 9,8 km
tors: jogging 4 km
fre: -
lör: -
sön: -
Postat av: Mia

Tre grejer mer än mig i alla fall! ;) Eller ja, jag halvsprang ju med Vincent härom dagen när han övningscyklade. Då märktes det vilken utmärkt form jag var i... :p

Svar: Då gör du tre grejer den här veckan då? ;-)
Angelica

2013-08-19 @ 20:32:46
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog
Postat av: Mia

Hmm... Ska klura på den innan jag lovar nåt... :p

2013-08-19 @ 22:53:09
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: