Äntligen på gymmet!

Publicerat 2013-02-03 22:07:32 | i kategori Träning,

Idag tog jag mig äntligen till Friskis. Jag har inte tränat på TVÅ veckor!! Varför? Jag har ingen bra anledning egentligen. Jag har så lätt att komma av mig helt så fort jag missar ett pass. Jag har gjort någon Rutakuten under tiden, men inte varit särskilt frekvent med den heller. Men idag gick det bra! Kände direkt att jag inte hade någon kondis, så jag klev av crossen efter 5 minuter och tränade musklerna i stället. Och stark i benen var jag idag! Tog rekord på två benmaskiner. Yes!! :-)
 
Postat av: Kerstin

Hej! tack för besöket .. rivstartar och njuter faktiskt. Friskis och Svettis kommer framöver mycket pga att det är ett av de få ställen jag som bemanningspersonal och kringresande kan köpa engångspass. Dyrare kanske men det blir av. Men, först ska jag hitta formen i maten :)

Svar: Vad smart! Det finns tydligen inga ursäkter till att inte träna ;-)
Angelica

2013-02-04 @ 11:59:12
URL: http://thebaglady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: