Gårdagens resa i bilder

Publicerat 2013-02-03 16:10:21 | i kategori Blandat, Mat,

Igår var jag som sagt på resa hela dagen. Kören skulle ha konsert i både Strömsund och Sollefteå. Jag åkte hemifrån 8.30 på morgonen och var inte hemma förrän 23.00. En ganska lång dag alltså. Men alltid lika roligt! Man är både trött och matt men samtidigt glad efter en sån här dag. Jag får liksom glad energi av att få vara en del av en jättebra kör med många fina människor, och att få sjunga och se människor tycka om det vi gör. I love it!! Och bara älskar när publiken ställer sig upp och applåderar!! :-)
 
Här följer några instagrambilder från igår:
 
Kylväskan laddad!
 
Frukosten är serverad!
 
Kände mig lite uttråkad då jag glömt boken jag hade tänkt läsa...
 
Lunchdags! Kycklingsallad med ägg och avokado. Och Lallerstedts chilibearnaise.
 
Framme i Strömsund, dags att rigga...
 
Där blev vi bjuden på fika. Jag tog pålägg och så lite av min egen äggmjölk.
 
Jag var trött och piggade upp mig genom att köra en omgång Rutakuten, i församlingshemmet innan konserten :-)
 
Middagen: En wrap gjord på 1 ägg, 1 msk grädde, 1 tsk fiberhusk. (fick receptet av Annica) Röran är gjord på räksallad, majonnäs, skinka, ägg, avokado.
 
Usel bild, bussen hoppade fram på vägen. Men jag hade med mig cheesecakebrownies också! :-)
 
Postat av: Anonym

Härligt att kunna vara förberedd med bra mat! Vad kul med sådana musikupplevelser! Jag själv brukar också uppträda, spela/kompa till olika körer, operasångerskor och köra egna solo-konserter! :) Det är så roligt att vara mitt i musiken! :)
ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Härligt med musik - friskvård! :-)
Angelica

2013-02-03 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: