Ledsen just nu

Publicerat 2013-02-21 21:55:00 | i kategori Personliga tankar,

Just nu känner jag mig så ledsen. Jag läser inlägg av en som är sockerberoende. Och jag blir ledsen. Både för hennes skull och för min egen. Och på hur jävla mycket dåligt jag mått på grund av det. Vilket slöseri. Med liv. Med ork. Med tid. Med hälsa. Med pengar. Med allting. Fy fan...
 
Jag säger bara en sak... Kritisera mig ALDRIG för mitt kostval. Utan LCHF hade jag varit en annan människa idag. En människa lika ledsen som för några år sedan...
 
Postat av: Catharina

Men ååå vännen! Vill bara ge dig en stor KRAM! Du är så duktig som kämpar och äter LCHF, så jävla duktig är du! Bra mycket bättre än mig som drogar mer eller mindre varje dag.

Vi får hjälpa varandra i denna kamp! Du är inte ensam, glöm aldrig det!

Bamse stor KRAM och massa KÄRLEK <3
C

Svar: Nej, säg inte så! Jag är inte bättre än dig!! Du är jättebra som du är! Nedvärdera inte dig själv!
Angelica

2013-02-21 @ 22:51:42
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Kostologik - Mickan

Vad rent och ärligt skrivet! Vilken tur att du hittat rätt så att du mår bra! Jag hoppas fler gör det! Jag vet jag gjort det också!
Kramar

2013-02-22 @ 06:24:43
URL: http://blogg.kostologik.se
Postat av: Alex

Det är så många som har synpunkter på andras val i livet. Det är provocerande med någon som gör val, som tar tag i sina issues. Bra jobbat!

2013-02-22 @ 08:16:29
URL: http://eatsleeptrainworkrepeat.blogspot.se/
Postat av: Stina

Hej!
Glad är jag som hittade denna underbara blogg. Nu fick jag kraft att fortsätta kämpa på med LCHF:andet. Ser det inte som en bantningsmetod även om jag ska gå ner 5kg till. Det är med lchf som med allt annat, äter man för mycket så blir man inte smalare. Du jag tänkte på det du skrev om alla bortkastade år ...det är ju så att om man inte gör några misstag så gör man inte mycket rätt heller. Du kan ju se tillbaka nu och lära dig av alla misslyckanden och ha något att jämföra med. Nu mår du ju bättre...i dag är ju första dagen på resten av ditt liv.
Kom igen nu kör vi vidare och jag lär hänga kvar här inne för här var det urmysigt.
Kram

Svar: Tack Stina för dina fina ord! Fortsätt kämpa du också! Tillsammans når vi våra mål! Kram
Angelica

2013-02-24 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: