Lördagsfrukost

Publicerat 2013-02-09 14:53:31 | i kategori Frukost,

Vi låg länge idag. Eller jag gjorde det iaf, barna var det fart på tidigt... Fast det var mannen som fick kliva upp hela tiden, jag låg kvar och försökte sova så länge jag kunde... :-)
 
Men det var jag som ställde mig och bakade tekakor till frukost och dukade och tände ljus för att ha en mysig helgfrukost!
 
Det är gott med hallon till fil och yoghurt
 
Våra mejerier och de fröer och nötter vi brukar äta till frukost i familjen. Och på helgen får barnen äta flingor eller havrefras om de vill.
Mmm... gott med frukost...
Postat av: Catharina

Mysigt värre, vad härligt! Mycket gott på det där bordet!

Kram C

2013-02-09 @ 19:04:33
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: