Matdagbok 18 feb

Publicerat 2013-02-18 21:22:22 | i kategori Matdagbok,

Dagens mat med periodisk fasta:
 
Lunch 12.00: matlåda från gårdagens middag, baconlindad kycklingfilé, avokadosmör, stekt vitkål, tomat, broccolisparris
 
Middag 17.30: köttfärssoppa med smetana och creme fraiche
Efterrätt: kände mig inte nöjd så åt ett kokt ägg och citronmandlar, och lite senare en flatbröd med bregott och ett halvt ägg.
 
Postat av: Catharina

Den där köttfärssoppan såg himlans god ut! Recept? Jag tycker alltid att jag äter biffar, tacos eller köttfärsås nämligen!

Kram C

Svar: Jag tyckte soppan blev sådär, så jag lade aldrig ut något recept. Antagligen för att det var dragon i, och den hör nog bara hemma i bearnaisesås... ;-)
Angelica

2013-02-18 @ 22:24:20
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Köttfärssoppa är riktigt gott!

2013-02-19 @ 23:04:08
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: