Nu blir jag stark och snygg

Publicerat 2013-02-04 21:12:45 | i kategori Träning,

 
Eller hur!!! ;-)
 
Haha!! Nä, det är ju inte så jättemycket träning jag håller på med, men jag har faktiskt nu ikväll varit på Friskis och träffat en instruktör och fått ett schema anpassat till mig. Uppdelat på tre pass. Min plan är att träna tisdag morgon, onsdag kväll och torsdag morgon. Tre dagar i rad. Plus ett pass på helgen. Klarar jag det kommer jag vara jäkligt nöjd med mig själv!
 
Jag har inte så lång tid att träna, mina pass på veckodagarna kommer nog ligga mellan 30-45 minuter. Beroende på när jag måste vara på jobbet på morgonen. Ibland har jag möte tidigt, och ibland kan jag ta friskvårdstimme. Och på onsdag kväll tränar jag medans min äldsta sjunger på sin kör.
 
Vad tror ni? Det här blir väl bra va?! :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: