Tävlingen slut! Grattis Evelina!

Publicerat 2013-02-14 20:43:43 | i kategori Blandat,

Nu är min lilla tävling om Bakery+ avslutad och vinnare är EVELINA som önskade sig prinsesstårta! 
 
Jag får tacka så mycket för alla som engagerade sig och kom på något. Det var en stor variation bland det som önskades måste jag säga! Vi får väl se om jag vågar mig på att göra ett försök med något av dom någon gång. Fast det blir svårt med fruktsalladen som var ett önskemål... ;-)
 
Evelina, maila mig din adress på [email protected] så ska jag skicka vinsten till dig!
 
 
Postat av: Sara F

Vaaaaa? Tänker du inte testa fruktsalladen? Bästa förslaget ju! Dåååligt, dåååååååligt! ;)

2013-02-14 @ 23:39:29
URL: http://www.saraforsberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: