Vem är det i fönstret?

Publicerat 2013-02-08 20:40:15 | i kategori Vardag & familj, Viktminskning,

Vet ni, vi har ett fönster vid köksbänken. Där brukar jag se min spegelbild när jag lagar mat, det brukar ju vara mörkt ute vid middagstid. Egentligen vill jag inte titta på mig då, för jag brukar tycka att jag ser så tjock och plufsig ut. Att magen är alldeles för stor. Men idag tyckte jag inte det! Jag vred lite på huvet och såg mig, och där såg jag en tjej som såg helt normal ut! Precis som vem som helst! Vilken känsla! Jag tycker det är så underbart att känna mig så. För det är verkligen inte roligt att känna sig tjock...
 
Nä, det här är inte fönsterbilden, då hade jag mjukiskläder på mig :-) Det här är en bild av dagens outfit. Klänningen har krympt så mycket i tvätten att den knappt nådde över rumpan, men jag var ju tvungen att använda den nån gång. Den var faktiskt oanvänd! :-)
Postat av: Fröken Nilsson

Grattis till en härlig känsla!!
Underbart :)

Svar: :-) tack
Angelica

2013-02-08 @ 22:28:23
URL: http://frokennilssonskok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: