Ägg i stora lass

Publicerat 2013-01-19 08:35:00 | i kategori Blandat,

Älskade ägg! Goda i alla dess former! Och så nyttiga! Det bästa livsmedlet jag vet. Protein och fett. Mättande och fullt med en massa bra vitaminer! Faktiskt alla vitaminer utom C. Tänk på att de ekologiskta äggen innehåller än mer nyttigheter!
Jag äter ägg nästan varje dag. Ibland fler, ibland färre. Det går åt en hel massa äggkartonger hemma.
Hur mycket ägg äter du?
Postat av: Fröken Nilsson

Det varierar mycket ;)
Vissa dar 1 andra upp till säkert 5.....

Svar: Varierar en hel del här också, ibland inga och ibland många, men det går ju åt i matlagning också :-)
Angelica

2013-01-19 @ 09:04:49
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com
Postat av: Lana

Samma här! Jag äter ägg varje dag, minst 3 stycken!
Det går åt massor med ägg hemma hos oss! :)
Jag tröttnar aldrig på ägg! :)
Ha en fin lördag!
Kram kram
//Lana

Svar: Inte varje dag jag äter kokt ägg, men nästan! :-)
Angelica

2013-01-19 @ 09:30:45
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Kicki B

Jag äter massor av ägg.. Ofta äggröra till frukost.

Svar: Äggröra var det faktiskt länge sen jag åt. Har aldrig varit någon stor favorit, men är bra att ta till ibland, när man glömt att göra matlåda :-)
Angelica

2013-01-19 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: