Barn och lördagsgotta

Publicerat 2013-01-26 20:39:21 | i kategori Blandat,

Haha! Mina barn är roliga ibland. När 7-åringen kom hem efter att ha åkt slalom på eftermiddagen ville hon ha något mellanmål innan middagen. Så jag sa att det går bra, titta efter själv efter något du vill ha. Då tog hon fram en gul paprika ur kylen och sköljde och skar upp och la i en skål till sig själv. Mycket nyttigt!
 
Och sen sa hon: konstig lördag det här, man får inget lördagsgodis. Jodå det får du! sa jag. Du kan få lite russin och choklad om du vill. Jaaa! sa hon. :-)
 
Och när den krasslige 3-åringen kom ner efter att ha legat och vilat bad hon om broccoli, för hon var så sugen på det!!
 
Paprika, russin, mörk choklad och broccoli på en lördag. Jaaa... det är mina tjejer det.... :-D
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: