Beställt nya nyttigheter

Publicerat 2013-01-06 11:12:46 | i kategori Blandat,

Jag har precis varit inne på shopping4net och beställt lite grejer. Mer kokosfett, nya vitaminer till mig och maken och så vitaminer och omega-3 till barnen.
Jag äter D-vitamin redan och omega-3, men känner att jag nog skulle må bra av andra vitaminer. Mina naglar till exempel har inte mått bra senaste tiden, de bara skivar sig och går sönder.
Dessutom skriver Kostdoktorn om att vitaminer kan ha skillnad för viktminskning!
Postat av: Lana

Jag har fått väldigt bra naglar efter jag börjat tillsätta kokosolja i kaffe...
Ha en fin söndag!
Kram kram

Svar: Jaha! Kanske mina blir bättre snart nu när jag börjat använda det lite mer :-)
Angelica

2013-01-06 @ 11:38:33
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Fröken Nilsson

Sen jag började äta Bvitamin + lite nötter var dag har mina naglar blivit fantastiskt mkt bättre! sen äter jag dubbel dos omega3, dvitamin och magnesium oxå.

Svar: Hade tänkt undvika nötter, då jag tror att jag triggas av det. För- och nackdelar med allt... Kanske måste läsa på om magnesium också, kan inget om det.
Angelica

2013-01-07 @ 12:53:58
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: