Dagens...

Publicerat 2013-01-30 22:30:14 | i kategori Sämsta & bästa, Träning,

Sämsta...
 
Att mitt datatrubbel tillsammans med ett gnälligt barn och en enerverande klåda gjorde att jag bytte om från träningskläder till mjukiskläder och helt enkelt sket i den hemmaträning jag hade tänkt göra...
 
Bästa...
 
Att jag i kväll tog mig i kragen och lyckades träna lite grann. Tog en medalj på Rutakuten. Körde en omgång på magappen Daily Ab. Och gjorde lite armhävningar och bicepscurls med hantlar. Bättre än inget!
Postat av: ellie

Kolla gärna in mitt senaste inlägg om dieter och bantning. Lämna gärna en kommentar eller åsikt om du vill.

Svar: Hej Ellie! Jag har lämnat en kommentar hos dig nu :-)
Angelica

2013-01-30 @ 23:59:43
URL: http://ellielindh.wordpress.com/
Postat av: Evelina

Helt rätt! Lite träning är bättre än ingen träning! :D

2013-01-31 @ 10:53:51
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: