Datatrubbel

Publicerat 2013-01-30 12:35:37 | i kategori Blandat,

Den sista tiden har jag lånat min dotters dator, då min, eller ja, familjens dator varit så superseg och går inte att använda. Nu har vi rensat den och installerat om, men ändå har det inte riktigt funkat. Jag har försökt använda den idag, men jag var nära att kasta ut den i snön... Men nu har jag installerat Chrome i stället, och minsann, verkar den inte funka bättre nu?!! Jag hoppas verkligen det! Jag borde ju liksom inte behöva använda dotterns dator... ;-)
 
Jag återkommer med fler inlägg, och ska läsa igenom kommentarerna. Jag har liksom inte riktigt haft tid just nu. Visserligen är jag hemma och vabbar, men det innebär ju inte att jag kan sitta vid datorn hela tiden! ;-)
 
Och som ni märkt har designen ändrats, och jag håller på att fundera ut hur jag vill ha det, med både utseende och disposition på kategorier och sånt. Och jag tar jättegärna emot tips! Det är ju ni som läser den så då är det ju bra om jag vet hur ni vill ha det! :-)
Postat av: ida munther

sv; hahha aa verkligen... man får ju lite panik ;)

2013-01-30 @ 18:06:11
URL: http://iidaidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: