För mycket mat och träning?

Publicerat 2013-01-10 22:19:20 | i kategori Blandat,

Tittar i bloggen och inser att jag nästan bara skrivit om träning och mat sista tiden. Är det tråkigt att läsa? Just nu är det det som känns viktigt i mitt liv. Det känns som att jag kommit igång bra efter nyår och försöker hålla liv i min lust till träning och bra kost.
Ett tag var det nästan bara bakning det handlade om. Jag älskar ju att ta fram nya recept. Men nu håller jag nere bakverken, plus att jag har en massa kvar i frysen. Fast jag har ett recept på lut, som jag vill baka om en gång och göra om lite innan jag släpper det, och det kommer bli jättegott! ;-)
Men vad vill ni läsa om? Ge mig tips!! Eller är det bra som det är? Varför läser ni min blogg egentligen?? Jag är NYFIKEN!!  :-)
Postat av: ida

tycker det är skitkul att läsa om träning och hälsosam kost, så fortsätt såhär!
tack för all inspiration! kram

Svar: Vad bra, jag fortsätter :-)
Angelica

2013-01-10 @ 23:19:01
Postat av: Catharina

Jag tycker din blogg har en bra blandning av mat, bakverk, personligt, träning, matdagbok osv. Det finns inget jag saknar! Och det är därför jag gillar din blogg :)

Kram C

Svar: Tack Catharinga! Jag försöker ha lite variation, men ibland blir det mest åt ena hållet. Men så är det ju i livet också :-)
Angelica

2013-01-11 @ 01:05:29
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Fröken Nilsson

Gillar blandningen du har här så fortsätt snälla :)
Faktiskt så har du snart sparkat igång min träningslust så det tackar jag dej för <3

Svar: Ojojdå! Det vore ju väldigt roligt om jag lyckades med det! Får ta och träna lite mer då kanske, så det blir sista sparken :-)
Angelica

2013-01-11 @ 10:00:04
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.se
Postat av: Kicki

Perfekt blandning...

Svar: Så bra! :-)
Angelica

2013-01-11 @ 10:17:27
Postat av: mittilivetochjag

Mat och träning kan man aldrig få nog av enligt mig. Fortsätt att skriva om det!
Kram!

Svar: Då får jag fortsätta träna så det blir nåt att skriva om framöver ;-) kram
Angelica

2013-01-11 @ 10:28:49
URL: http://mittilivetochjag.wordpress.com
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Det roligaste med bloggar är ju att de förändras med personen som driver bloggen. Därför tycker jag inte att du ska ändra något utan skriv om det som är aktuellt just nu.

Svar: Det har du nog rätt i. Annars blir den ju inte personlig längre. Det ska jag! Tack!
Angelica

2013-01-11 @ 14:07:20
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: