Frukost med finsällskap

Publicerat 2013-01-28 08:45:51 | i kategori Frukost,

Imorse hade jag fint sällskap till frukost. En liten 3-åring som var sugen på lite yoghurt och en macka. Lite blekare än vanligt, men på lika bra humör som vanligt! Den fina klänningen har hon skyddat med ett förkläde, det vore ju illa om den blev smutsig. Speciellt eftersom det var den fjärde klänningen hon provade, som äntligen dög åt henne idag...
 
 
Min egen frukost bestod av två mackor, ett kokt ägg och te med kokosfett. Igår kväll var jag så sugen på kokta ägg, så jag hade tänkt äta fyra stycken till frukost. Har inte ätit ägg på flera dar så kände för en hel hög. :-) Men när jag väl skulle duka fram såg jag mitt bröd och blev så sugen på det. Så det blev en kompromiss ;-)
 
Brödet kommer jag att ge er receptet på senare, lyckades riktigt bra tycker jag själv! :-)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: