God morgon!

Publicerat 2013-01-24 07:39:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Personliga tankar, Shopping, Vardag & familj,

Har ju känt mig lite sådär ett par dar. Jag har inte tränat sen i lördags. Min morgonträning i tisdags blev inställd på grund av att det blev struligt med bilarna den dan. Och jag är likadan jämt, hoppar jag träning har jag jättesvårt att komma tillbaka. Och igår kväll när jag hade chans att träna åkte jag och shoppade i stället. Fast det är ju viktigt det också... ;-) Och torsdag morgon är ju också egentligen en träningstid, men jag hoppade det också, vaknade med ett sådär morgonhumör.
 
Men nu! Nu känner jag mig glad igen! Attans att jag inte åkte och tränade, men skit samma! Gjort är gjort, nu har jag träningslust och levnadslust och jobblust igen! Här ska jobbas så tangenterna blöder! :-)
 
Önskar er en riktigt bra dag! Kramar till er alla! ♥
 
Jag med nya svarta byxor från Rut m. fl, ny reatröja från Gina Tricot för 49 kr och en ny helt vanlig halsduk från Gina också. Jag hade faktiskt inte en svart halsduk sen innan!
Postat av: Christina

Dagens bästa:
Hastig pratstund med dig o en lunchdejt att se fram emot!

Dagens sämsta:
...skulle kunna skriva en lååång lista. Men sammanfattar det till "för lite sömn i kombination med icke samarbetsvilliga barn".

Svar: Oj, var pratstunden med mig det bästa, då är det nog inte så glamouröst att vara mammaledig ;-) Trevligt att träffas iaf, och kul att vi bestämde datum!!
Angelica

2013-01-24 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: