Löpbandet

Publicerat 2013-01-12 20:17:46 | i kategori Träning,

Det blev lölpbandet igen på Friskis. Jag ställde in ett random-program. Det visade sig att det betydde att den höjde motlutet ibland. Så det blev lite variation. Men jag inser ju att jag kan inte hålla på att jogga i mesfart hela tiden, då kommer jag ju inte att utvecklas något. Jag måste försöka höja farten, göra lite intervaller. Men det är ju ibland svårt att ta sig utanför den berömda "comfort zone". Jaja, nästa gång testar jag något nytt :-)
I alla fall så gick det rätt bra. Jag hade ställt in att jag skulle jogga i 40 min. Efter 30 min blev jag helt plötsligt trött och less och ville sluta. Så jag pausade några sekunder och sen fortsatte jag med ny energi. :-)
Efter mina 40 min + 5 min nerjogg satte jag igång löpbandet igen och alternerade lite mellan att gå och springa fort. Det blev mest gång. :-)
Jodå, svettig blev jag :-) 
Postat av: mittilivetochjag

Gud vad duktig du är! Jag verkligen ogillar löpbandet på gymmet. Jag springer hellre ute. Tyvärr är det svårt nu på vintern.
Kram!

Svar: Tack! Jag är gärna ute jag också, men för kallt just nu, så då passar löpbandet bra. :-)
Angelica

2013-01-13 @ 19:47:22
URL: http://mittilivetochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: