Lördagsträning

Publicerat 2013-01-19 18:49:23 | i kategori Träning, Vardag & familj,

Jag kom iväg lite för sent för att gå på 9-passet som tänkt på Friskis i morse, så det fick bli löpbandet. Jag hade 40 minuter på mig att träna, så jag knappade in det, med en lite högre fart än sist. Det gick faktiskt jättebra!
Det konstiga med mig är, att när jag närmar mig slutet (oavsett hur långt eller fort det går) så känns det alltid jättejobbigt och jag ger nästan upp i förtid. Varför blir det så? Borde öva på mental träning antar jag...
Efter löpbandet var det dags för nästa pass. Familjejympa med minstingen! Det var länge sen hon var där, men ho var taggad och såg fram emot det. Fast när vi väl var där inne började hon gråta. Så det blev inte så mycket jympat utan vi gick och satte oss och såg på efter ett tag. Men efter en halvtimme, och vatten och en massa pepp kom hon igång och var med! Jättekul! Får se om vi lyckas med det här framöver också! :-)
Tyvärr gjorde jag mig illa i benet. Helt plötsligt under familjejympan började det göra ont i vänstra låret, så nu är jag lite halt. Blir inget löpband på ett tag nu, eller benträning. Får satsa på överkroppen i stället!
Söta skor va? :-) (NIKE)
 
Efter träningen var det dags att äta, första målet mat idag. Jag var lite kall, så det blev väldigt gott med äggmjölk och kycklingrester!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: