Morgonträning

Publicerat 2013-01-09 22:01:16 | i kategori Träning,

Igår var jag på Frisks kvart i sju på morgonen. Då blev det crosstrainer i en halvtimme och sen lite styrka. Gud vad jag tycker det är tråkigt att stå på crossen! Och inte finns det någon tv att titta på heller, som förströelse. Jag var på väg att kliva av flera gånger, men jag lyckades stå kvar hela den tid jag hade bestämt. Och sen passade jag på att köra lite styrka - t.ex. benpress som jag inte kan träna hemma.
Jag hade egentligen kunnat träna längre än jag gjorde, men det var ju det där med att jobba också;-)
Imorgon bitti hade jag tänkt mig komma dit igen, väskan är packad!
Det var väldigt tomt när jag kom dit
Hyfsat röd och svettig ;-)
Postat av: Catharina

Värsta hurtbullen ;) Du är så duktig! Önskade att jag orkade och vågade mig till gymmet...

Kram C

Svar: Haha! Det gäller ju att passa på medans motivationen finns för den försvinner så lätt. Vill man inte gå på gym finns det ju mycket annat man kan göra, jag har börjat träna lite hemma också.
Angelica

2013-01-09 @ 23:11:07
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Christina

Hurtbulle!! Skriver det med positivitet bakom knapparna! Ska sätta igång jag med.. Har ju kort nu tom. Nån timmes mer sömn..så kör jag sen. Ska träna trots att hälen inte är helt bra... Som du säger, det finns ju mer att träna än flås! :-)

Svar: Haha! Bra att det var positivitet bakom knapparna ;-) Ner på golvet och gör lite magövningar ;-)
Angelica

2013-01-10 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: