Nya träningskläder

Publicerat 2013-01-03 22:31:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping, Träning,

Idag gick jag in på Stadium för att köpa en sån där sele man har till små barn när de ska lära sig åka slalom. Vi insåg att det måste nog till en sån till lilla 3-åringen om man inte ska ta död på sig själv... :-)
Men ut från affären följde det med lite till. På en gång jag kom in kom jag ju på att de brukar ha bra rea på träningskläder också. Jag plockade på mig några grejer i storlek 40 och gick och provade och insåg att jag nog ville ha en storlek mindre. Så jag fick med mig ett linne och en huvjacka i storlek 38!!
Sen gick jag in på Åhléns också och såg ett ställ med träningskläder och gick därifrån med ett par oprovade träningsbyxor i storlek medium.
Mycket nöjd blev jag när jag provade hemma! :-)
Först hade jag tänkt att jag skulle träna på Friskis eller åka längdskidor igen. Men luften gick ur mig när jag kom hem från jobbet och åt middag. Men jag var ju tvungen att använda kläderna så det fick bli lite hemmaträning. Jag körde apparna DailyCardio, DailyArm, DailyAb, bänkpress och avslutade med en minuts planka. Inte så där jättemycket träning direkt, men det känns i armarna nu... ;-)
Kommer jag nånsin bli vältränad...?
Postat av: Fröken Nilsson

Klart du kommer bli vältränad!!!
Du kör ju på :)
En vacker dag tänker du "vad hände?"

Svar: Haha! Får väl hoppas på det! :-)
Angelica

2013-01-04 @ 05:57:54
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: