Supergod middag!

Publicerat 2013-01-13 20:30:00 | i kategori Mat,

Gjorde min torskgratäng med bacon till middag. Och jag kan inte hjälpa det, men ibland tycker jag att jag är så jäkla bra på att laga mat!! ;-) Jag som aldrig gillat torsk i min uppväxt tycker det här är kalasgott! 
Kan inte någon av er laga det här receptet och berätta vad ni tycker? Det är helt och hållet mitt eget recept! (följ länken) Jag gjorde på halva receptet idag med två torskblock á 400 g.
Postat av: Marie

Jag kan absolut tänka mig att testa den! Vi har ju torsk som Magnus fiskat i Norge, bara en sån sak :) berättar när det är gjort.

Svar: Kul! Uppdaterade precis receptet då det var lite knapphändigt beskrivet :-)
Angelica

2013-01-13 @ 20:50:24
URL: http://motiveramignu.blogg.se
Postat av: Catharina

Fisk och bacon är ju jättegott ihop! Ser jättegott ut som vanligt! Påminn mig om denna rätt om jag har idètorka någongång!

Kram C

Svar: Haha, ja det ska jag!! :-)
Angelica

2013-01-14 @ 02:33:06
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: