Tar det lite lugnt

Publicerat 2013-01-09 16:05:00 | i kategori Blandat,

Hej på er! Jag känner att jag inte är så aktiv med bloggen som jag egentligen vill vara. Men som ni vet är det mycket som ska rymmas i livet. Just nu försöker jag även ta det lite lugnt på kvällarna, hinna titta lite på tv, och läsa. Och så träna förstås. Så det där med inlägg varje dag kanske inte blir av. :-)
 
Jag i mitt senaste reafynd ;-) blå klänning från HM Divided
Postat av: Lana

Så är det för mig också... hinner inte blogga varje dag... försöker ha ambition att läsa och kommentera andars bloggar (för ju mer jag själv kommenterar, desto mer blir mina inlägg kommenterade... :) )
Snygg klänning! Älskar färgen! Nästa helg har jag planerat fynd-shopping! :)
Ha en toppen kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Gillade färgen jag också, snyggt med blått. Kul med shopping! :-)
Angelica

2013-01-09 @ 16:30:57
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: