Vill ligga och slappa

Publicerat 2013-01-26 15:20:10 | i kategori Blandat,

Här önskar jag att jag låg och vilade nu. Och kanske sov lite. Jag var på after work igår kväll och drack lite vin och inatt har det blivit väldigt lite sömn med en treåring med magsjuka. Men det är mycket som ska göras. Hushållsarbetet har legat långt efter och jag försöker ta igen lite av det. Tvätt, disk, damma, dammsuga. Lite sånt där som bara måste göras ibland vare sig man vill eller inte. Fast helst vill jag ställa mig och baka! Kommit in i baklusten igen! :-)
Vi åt middag på o´Learys igår. Jag tog kycklingfilé med vitlökssmör och bearnaisesås. Hade tänkt ta guacamole, men den var inte hemgjord! Tur jag frågade! Hur kan en restaurang inte göra sin egen guacamole? Det är ju faktiskt väldigt enkelt! Men den maten jag fick var i alla fall god! Sen var jag både på Oscar´s och Delicerano.
Här var det dags att åka hem till den lilla krasslige. Ingen mening att vara ute halva natten när man vet att man har en liten sjuk hemma. Hade på mig min nya kavaj/kofta från Gina Tricot, reafynd för 99 kr!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: