Jag ÄR nöjd med vad jag åstadkommit hittills!

Publicerat 2013-07-19 20:30:47 | i kategori Viktminskning,

Jag tänkte på en kommentar jag fick för några dagar sen. Och jag insåg att jag ÄR väldigt nöjd med vad jag åstadkommit hittills!! Jag har nått en vikt jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle nå. Och jag kan ha kläder som sparat i garderoben men aldrig kunde tro att jag skulle ha igen. Och jag kommer i alla kläder nu!
 
Nedanstående bild visar att det är lite skillnad. Sånt här är viktigt att påminna sig om. Vad man faktiskt åstadkommit, när det känns som att man bara kämpar i uppförsbacke hela tiden. För mig går det inte fort, men det går. Och jag SKA dit jag vill!
 
Den vänstra bilden är inte från början av viktresan, där har jag gått ner några kilon, men det skiljer ca 13-15 kg mellan bilderna tror jag. Den högra är tagen i måndags, första dagen efter husvagnssemestern.
 
Båda dessa plagg är såna som jag aldrig trodde jag skulle ha igen. Men kjolen passar och det finns lite plats över, och det gick bra att ha det lilla gula linnet till.
 
Postat av: Catharina

Jösses, vilken skillnad! Skitbra jobbat, var stolt över dig själv och det du åstadkommit :)
Jag hoppas att du är nöjd nu, innerst inne!
Blir sååå jävla glad för din skull!

Kram C <3<3<3

Svar: Tack! Jag är stolt över vad jag åstadkommit hittills!! :-) Kram
Angelica

2013-07-19 @ 22:58:11
URL: http://www.lycka33.blogspot.se
Postat av: Mickan - Kostologik

Men det är ju galet bra gjort!! Syns ju jätte skillnad!! Kramar

Svar: Tack!
Angelica

2013-07-19 @ 23:20:59
URL: http://www.lchfklubben.se/kostologik
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Wow, vad bra gjort! Självklart ska du vara nöjd, vilket jobb du gjort!

Så kul att se bilder från innan och efter.

Kram

Svar: Tack så mycket!
Angelica

2013-07-20 @ 09:29:34
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: