Det går att dra åt skärpet

Publicerat 2013-06-20 21:04:28 | i kategori Viktminskning,

Jag lade ut den här bilden på instagram idag. Det är nämligen så att jag köpte den här klänningen/tunikan när jag var i Spanien för tre år sedan. Då var den tajt, och jag fick precis ihop det lilla skärpet. Som ni ser så kan jag dra åt skärpet mycket mer idag, och klänningen sitter löst runt mage och rumpa. 
 
Jag ville visa detta och påminna om att även om det går sakta, så händer det saker ändå! Som ni vet så kämpar jag med vikten hela tiden och blir frustrerad när det inte går tillräckligt fort. Men det har ju hänt saker!!
 
Ta till er detta! Det behöver inte gå så fort, huvudsaken är att det händer!
 
Hade leggings till idag, men hade det varit finväder hade jag kanske vågat vara utan till och med! :-)
 
Postat av: Anonym

Nice! Ja, alltid händer det något! Jättefin klänning! Du är så fin Angelica! Jag fullkomligt älskar dina brillor och din frilla!

Ha en underbar midsommarafton och helg :)
Kram C <3<3<3

Svar: Vad gullig du är :-) Hoppas du också får en bra helg!!
Angelica

2013-06-20 @ 23:50:15
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Jeanikee

Vad härligt! Bra jobbat! Du är riktigt snygg! =)

Svar: Men tack :-)
Angelica

2013-06-23 @ 22:11:53
URL: http://www.jeanikee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: