Fina resultat med en veckas strikt LCHF

Publicerat 2013-06-17 16:46:45 | i kategori Viktminskning,

Ja, som jag skrev för en vecka sen kände jag att det var nog. Och det hände nåt redan första dagen. När jag var och handlade på måndagen efter jobbet, kunde jag gå förbi alla hyllor jag brukar dras till, utan att känna suget. Jag tittade lite, men hade absolut inga problem att avstå från att köpa. 
 
Under veckan har jag sett vikten gå neråt, för varje dag. Helt otroligt!! Nu hade jag naturligtvis lite extra skjuts genom att jag hade svullat rätt mycket under helgen. Och fick dessutom mens. Jag börjar se ett samband mellan svullande och mens. ;-) Men oavsett så har det gått bra för mig under veckan och jag har blivit av med gravidmagen och känner mig som vanligt, och lite smal!!
 
Imorse hade jag till och med gått ner till en ny siffra som jag aldrig sett förut, alltså lägsta siffran hittills sen jag började med LCHF för mer än tre år sen! Jag är sååå glad!!!
 
På Instagram har jag varit rätt flitig med bilder. Det är för att sätta lite press på mig själv. Inte negativ press och stress, men jag börjar se vad som är mina fällor. Och nu måste jag göra allt för att undvika dom. Och då hjälper det mig att visa mig själv. Och jag har fått ett väldigt stöd där, så jag känner verkligen för att fortsätta kämpa!! Tack alla!! ♥
 
På den här veckan har jag tappat 3,7 kg i vikt och 3 cm runt magen. Och ni ser ju själv skillnaden på magen. Jag mår så dåligt när den ser ut som till vänster och så mycket bättre när den ser ut som till höger. Nu börjar min resa mot mitt mål. Det målet som är satt till 68 kg för många år sen! (väger just nu 70,9 till mina 170 cm)
 
 
Postat av: Erika

Vilken fin blogg du har! Grattis till viktraset ;)

Svar: Tack så mycket! :-)
Angelica

2013-06-17 @ 18:51:47
URL: http://www.vilseismeten.se
Postat av: Anonym

Bra jobbat, tjejen! :)
Bara fortsätta på samma rätta vägen!
Ha en toppen kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Tack söta du :-)
Angelica

2013-06-17 @ 19:39:15
Postat av: Fröken Nilsson

Ibland behöver man bara komma til det stadiet när man får nog o sen blir det lättare på något vis.....
Superfint resultat :)

Svar: Ja, helt rätt, så är det ibland! :-)
Angelica

2013-06-17 @ 22:42:37
URL: http://frokennilssonskok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: