Ligger och solar

Publicerat 2013-06-21 16:16:55 | i kategori Blandat,

Vilket fantastiskt väder vi välsignades med idag!! Solen skiner och det är väldigt varmt! Imorse var jag ut på en joggingrunda. Sen blev det midsommarfirande på Klingstagården dit vi cyklade. Sen har jag bara legat och solat på verandan. Glad att jag avböjde annat firande, det här var vad jag behövde idag!! :-) Sol och ingen stress!!
 
Nu börjar det bli dags att fixa med middagen, som jag också sett till att bli enkel! :-)
 
Jag hoppas att även ni har en riktigt skön dag idag. Glad midsommar!!
 
 
 
 
Det är bara Ramlösa, som maken kom ut med. Ingen alkohol nu när jag börjat få såna bra resultat med vikten ;-)
Postat av: Lana

Härliga somriga bilder! :)
Glad midsommar!
Kramar!
//Lana

2013-06-22 @ 08:20:24
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: