Regnjogg och middag

Publicerat 2013-06-26 20:57:05 | i kategori Mat, Träning,

Ja, det är jag! En väldigt blöt jag! :-)
 
Idag har det regnat rejält. Men det gjorde inte mig något för nu jobbar jag några dagar igen! :-) Jag kom hem lagom till att regnet avstannat, så jag passade på att dra på mig joggingkläder och springa ut innan middagen. Men mitt i joggingturen satte det igång att regna igen, så jag blev lite blöt... 
 
Nu är jag riktigt seg i bena igen och orkar inte annat än att ligga i soffan... Det har blivit en hel del jogging den sista tiden. Och det är ju bra! Även om jag vet att konditionsträning inte är den bästa för viktnedgång, så vill jag gärna få upp kondisen. Och så får man ju så frisk luft på köpet! :-)
 
Väl hemma blev det i alla fall en efterlängtad middag. Maken som lagade mat hade gjort en kasslergratäng. Men jag som inte gärna äter grädde just nu fick specialmat. Mejerifritt och mycket fett! ;-)
 
Stekt kassler, blomkål, ägg och en rejäl klick beamajonnäs!
 
 
Postat av: Åsa Sahlman

Härligt att du kommit igång så bra med träning/löpning. Det skulle jag också behöva...
Skönt att få sätta sig till dukat bord, och dessutom få specialkost! Det är som här hemma, när maken lagar hamburgare. De äter med bröd, jag enbart burgare med ost och massor med grönsaker. Och så dressing förstås!
Kram och ha det gott!
Åsa

Svar: Ja, det är skönt att ha kommit igång igen! Bara benen håller med mig ;-) Dukat bord är aldrig fel! :-) KRAM
Angelica

2013-06-26 @ 21:22:37
Postat av: Lana

Härlig bild på dig! :)
Gott, gott med beamajonnäs! :)
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

2013-06-27 @ 10:38:49
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Sanna

Varför skulle inte konditionsträning vara bra för viktnedgång?!?!?!

Svar: Jag skrev inte att det inte var bra, jag skrev att det inte var det bästa. Styrketräning är bättre :-)
Angelica

2013-06-27 @ 16:38:54
Postat av: Catharina

Värsta hurtbullen ;) Du är sååå duktig, å i regnet å allt! God mat också, tänk om min Pingvin kunde göra samma sak!

Kram C <3<3<3

Svar: Kan du göra specialmat åt honom, kan väl han göra det åt dig ;-)
Angelica

2013-06-27 @ 22:12:53
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Catharina

Det skulle hända aldrig hända ;) Herrrrrregud jag vill inte dö!

Kram C <3

2013-06-28 @ 16:00:12
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: