Blog Award

Publicerat 2013-03-17 12:35:00 | i kategori Blandat,

Av finaste Catharina med bloggen Mitt liv som fru L fick jag för ett tag sen en Blog Award!! Blev jätteglad för det!! Jag gillar själv hennes blogg jättemycket, så jag kände mig ärad som fick denna av henne! :-)
 
 
Nu ska jag svara på 9 frågor och sen skicka vidare utmärkelsen till de 5 bloggar jag vill ska få den! Som även de ska svara på samma frågor och välja ut 5 bloggar de vill ge sin utmärkelse till!

1) Vad ville du bli när du var liten? Kommer inte ihåg vad jag ville bli när jag var liten, men när jag var lite större ville jag jobba med smink och bli make up-artist! 

2) Vad är du idag? Jobbar som handläggare på en statlig myndighet. Mycket långt ifrån mina ursprungliga drömmar.

3) Vart vill du helst resa? Jag skulle vilja resa runt i USA, en riktig roadtrip. Jag har alltid varit fascinerad av USA. :-)

4) Var ser du dig själv om 5 år? Då är jag kostrådgivare med eget företag och styr över min tid själv. Drömmar...

5) Rött eller vitt? Hellre vitt än rött, men har lärt mig att dricka lite rött vin också. I inredning helt klart vitt, fast vi har en skitsnygg röd fondvägg också! 

6) Sommar eller vinter? Jag måste säga sommar. Jag gillar inte att frysa, snöstormar och dåligt bilföre. Däremot gillar jag att sola!

7) Skog eller hav? Skog. Gillar det lummiga, fåglar som kvittrar. Fast i och för sig för mycket småkryp där...

8) Vad gör dig ledsen? Att känna mig ensam. Den där känslan inombords som kan komma även om jag har människor runt om mig...

9) Vad är det bästa du vet? Finns mycket jag gillar, men det absolut BÄSTA som finns är när mina döttrar ger klättrar upp till mig och ger mig en stor mysig kram! Händer alltmer sällan, men den känslan är så himla skön!!

Blog awarden skickar jag vidare till...
 
Chewpakka Söta Lisa har en jättefin blogg om både LCHF och recept men även sminktips och kläder. Och kolla in hennes bakverk...
 
Baka sockerfritt Marja bakar sockerfritt, både GI och LCHF och jag blir alltid sugen på att baka själv när jag tittat in hos henne. Se själv!
 
Kost & Logik Mickan skriver väldigt bra om kost och träning och sig själv. Gå in och läs själva, jag läser med stor uppskattning!
 
Martinas Health & Science Jag älskar Martinas LCHF-blogg! Hon varvar inläggen hejvilt, ibland handlar det om hår, men oftast om kost och hälsa, träning, massa tips och så dessa biokemiska inlägg som jag inte fattar allt av men ändå gärna läser! :-)
 
Berndtsson & Lundström Ingen LCHF-blogg, men Ann-Christin skriver så himla mysigt om sin familj och barnen, och jag kan inte låta bli att småle igenkännande till var och varannat inlägg :-)
 
Postat av: Lana

Roligt att läsa mer om dig! )
Och spännande med nya bloggar du länkat till! Ska gå in och kika! :)
ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

2013-03-17 @ 13:40:25
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: