Boktips

Publicerat 2013-03-06 17:08:44 | i kategori Tips,

Vill du
  • veta om kroppen verkligen behöver kolhydrater för att prestera?
  • få reda på vad kolhydrater, fett och proteiner gör i din kropp - på och utanför planen?
  • läsa om hur du kan modifiera din LCHF-kost så att du får ut det mesta möjliga av din kropp?
  • veta hur du ska äta för att bli både frisk och vältränad?
Läs då boken LCHF & Träning av Jonas Bergqvist. Jag håller på att läsa den nu och jag tycker den är bra. Jag återkommer när jag läst ut den! :-)
Postat av: Catharina

Bra boktips!

Gå in på min blogg jag har något till dig där ;)
Kram C

Svar: Gulle dig.... :-)
Angelica

2013-03-06 @ 17:29:40
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Evelina

Helt underbar bok!!!! Kunde knappt lägga ner den! Men som du sa på instagram, det krävs att man tänker samtidigt ;)

Svar: Den är så bra, men blir lite tungläst, för jag vill ju verkligen förstå det jag läser! Och det här är ett nytt område för mig... Men jag kämpar på, lite i taget. Men oerhört intressant!! Hoppas den ger mig några svar! :-)
Angelica

2013-03-09 @ 08:35:10
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: