En bra dag

Publicerat 2013-03-27 21:30:54 | i kategori Mat, Matdagbok,

Den här dagen har varit bra från början till slut. Jag vaknade på bra humör och det har fortsatt hela dagen. Jag hade en utelunch planerad med en mammaledig kompis. Jättekul att träffa henne, prata lite skit och äta god mat. Det blev ceasarsallad utan krutonger på Invito. Mumsigt!! Och kvällen gick bra, inget bråk med barnen alls. Jag hann ta undan disk och städa undan i köket, städa upp i hallen, minstingen badade, stora var på sin kör, har fått undan tvätt, och tvättat, bytt sängkläder i barnens sängar. Och nu tittar jag på Greys Anatomy. Va, vilken kväll va?! :-)
 
Frukost 8.45: äggmjölk
Lunch 11.30: salladsbuffé och ceasarsallad utan krutonger
Mellanmål 16.30: blandade salta nötter
Middag 17.00: varmrökt makrillfilé med smörstekt vitkål.
 
Ingen fakir idag, men ändå rätt strikt LCHF. Jag föll ur spår där när jag hittade en halväten nötpåse i den stora vinterjackan jag hängde undan. ;-)
 
 
Postat av: Mia

Åh herre jisses! Efter EN av alla de sakerna du gjorde på kvällen brukar jag vara nöjd över prestationen... Men jag antar att man får anpassa sig efter sin egen förmåga. :p

Svar: Haha! Så ser inte alla kvällar ut... ;-)
Angelica

2013-03-27 @ 22:31:58
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/
Postat av: Evelina

Vilken fantastisk dag!:)

Svar: Ja, det var skönt! Den här dagen har varit bra hittills den också :-)
Angelica

2013-03-28 @ 07:16:15
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: