Hur gick det i morse?

Publicerat 2013-03-19 20:16:34 | i kategori Träning,

Jag förstår att ni måste vara väldigt spända för att få reda på om jag kom i väg och tränade i morse eller inte?! Eller ja, i och för sig vet redan alla som följer mig på Instagram och mina privata FB-vänner om det, men ni andra då. Jo, jag kom iväg!! Väskan var ju som sagt packad och jag hade inga ursäkter, så det var bara att ge sig iväg!
 
Hur gick det då? Jodå, jag körde mitt ben-program och det gick rätt bra. Men det kändes att jag är otränad. Har jättedålig kondis nu, pallar inte mer än 5 minuter uppvärmning... Och jag blev väldigt andfådd av speciellt utfallen. Och svettig. Mer träning behövs verkligen!! Men skönt var det!! Jag tog till och med och stretchade efteråt. Det brukar prioriteras bort. Jag vet, dåligt...
 
Snygga handskar va? Fast de behövdes inte mycket under benpasset... ;-) I alla fall så gillar jag dom jättemycket, precis rätt storlek, tjejstorlek, och skönt vadderad! (köpt på Stadium)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: