Keso med mascarpone

Publicerat 2013-03-17 21:17:25 | i kategori Frukost, Mat,

Idag testade jag att blanda keso med mascarpone till mellanmål, som jag fått tips om. (Kunde lika gärna ha varit till frukost) Jag tog lika mycket keso som mascarpone och blandade ihop tillsammans med vaniljpulver. Till det hade jag hallon. Och det var inte alls så tokigt!! Jag skulle inte säga att det var jättegott, men det gick att äta! :-)
 
Postat av: Marja - baka Sockerfritt

Ett tips är att testa ricotta, är nästan lite beroende av det! Gott att blanda med keso och bär :)

Svar: Ricotta vet jag inte om jag nånsin ätit, spännande! :-) (läs inlägget innan också)
Angelica

2013-03-17 @ 21:25:47
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Fröken Nilsson

Åh men det är ju såååå gott ;)
Smaken är som baken!!
Ha en fin dag <3

Svar: Håller på att lära mig. Har precis ätit det igen. :-)
Angelica

2013-03-18 @ 09:43:42
URL: http://frokennilssonskok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: